Tinc un somni...

Blog personal de Raquel: historias varias, literatura, opinión, sociedad, etc...

Wednesday, September 21, 2005

Barça-Valencia

Com a catalano-valenciana que sóc, estic avui una mica rara, el Barça i el València han empatat a dos gols. Sóc del Barça, perquè visc a Barcelona i és el meu primer equip, però tambè sóc del València, el meu segon equip, la segona ciutat més bonica que n'hi ha. Barcelona és preciosa, té un encant especial, però València tambè, té un munt de detalls que la fan força especial. No ho dic perquè la família del meu pare sigui d'allà, sinó perquè realment val la pena visitar València, amb els seus jardins, la Ciutat de les Arts i de les Ciències, les seves barraques, la típica paella. Estic molt orgullosa de pertànyer a aquestes dues ciutats tan meravelloses i cosmopolites. Us invito als que sigueu de València que visiteu Barcelona, quedareu encantats al veure tanta bellesa junta. Si sou de Barcelona i voleu veure una ciutat tranquila de dia i amb molta vida de nit, aneu a València.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home