Tinc un somni...

Blog personal de Raquel: historias varias, literatura, opinión, sociedad, etc...

Wednesday, September 14, 2005

Perquè tinc un somni...?

Vaig escollir aquest títol pel meu blog perque sóc una persona somniadora. Ara que em paro i penso en la meva forma de ser...si que és veritat que penso molt les coses i imagino com seria la vida si fés segons que coses...en fi...a vegades em complico massa l'existència quan hi ha persones que me la volen facilitar com el meu xicot. Ell és una persona increíble, els que el coneixen ho saben, però jo ho sé millor, ja són molts anys compartint moltes vivències i si alguna cosa tinc clara és que aquest noi m'ajuda dia a dia a seguir endavant, si les coses és possen lletges...allà està ell per fer-me veure sempre la part més positiva. Al marge d'això, m'agrada llegir per plaer...però lamentablement la carrera que faig i estic a punt d'acabar no em deixa temps per fer-ho, totes les coses que llegeixo són lectures obligades per la universitat i això no em fa gaudir molt de la lectura. Una cosa que em va agradar va ser una lectura i un vídeo que vaig veure sobre Martin Luther King. Aquest home no va ser un somniador com jo, però si que va perseguir un somni tota la seva vida: acabar amb la segregació racial. Ara no vull fer un discurset, simplement vull explicar el perquè del meu títol. Aquest home em va fer veure que si tens un somni l'has de perseguir. Espero que aquesta història no us hagi aborrit massa, estimats lectors.
Gracies per llegir.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home